Мерси! А за тва "you are recommanded to bleed the clutch before running thist test" да го правя ли?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Selespeed съединител за смяна
Collapse
X
-
Така както са ги написали и на мен не ми говорят много
Пробвай и виж кое какво прави, няма кой знай какво да направиш (освен да с изхвърлиш маслото от казанчето )
Според мен е по-добре да пуснеш "Production/Service final calibration" При мен се води Service self trim (предполагам , че е това). Селето първо почва да проверява съединителят (помпи го около 7-8 пъти , след което търси очката на зацепване. Ако съединителят от шпилата е ОК, минава нататъка като почва сама да превключва скоростите и накрая завършва с две ПИИИПП, ПИИИПП ,след което ти трябва да изключиш от контакт за около 10 сек. АКо Съединителят не е добре, няма да почне да превключва скоростите, ще писукне 3 пъти и ще почне да ти мига лампата на селето за грешка.
При калибрация на съединителят, ще ти иска да запалиш и да загасиш 7-8 пъти.
Налучквай ги по менютата, няма какво да повредиш.
Comment
-
Значи пробвах ги опциите.. пуснах "Production/Service final calibration" като преди това пуснах въпросното "Clutch drain". Операцията продължи към 1 минута... и НЕ започна да превключва скоростите, стоя само на N... ноо и не ми е светила лампата за селето и няма грешки... Също така не ми е искала да запаля и да гася нито 1 път... просто накрая изписуква 2 пъти и това е... тва май не е въпросното калибриране? Пробвах и това "Actuator base adjustment" - просто за секунда изписва "running...." и спира - аз не усетих нещо да се променя, не издаде и никакъв звук... та и това 100% не е...
Comment
-
Първо пусни "Actuator base adjustment" и ако има други проверки(че не ги прочетох) и накрая "Production/Service final calibration"
Ако всичко по железата ти е наред, калибрирането ще мине. Може и да не те накара да палиш и гасиш няколко пъти ( не знам защо решихте че е задължително), но накрая ще ти изпише ОКГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Въй въйййй, ами то няма нужда да изключваш. Просто гасиш. Като спреш тя е с натиснат съединител, дори когато на дисплея ти показва че си на 1-ва( ако показва 2-ра) нещо не е читаво) Като загасиш, съединителя се отпускаГипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Не я дърпаме докато не си сменим жилата или не ги намажем за да не замръзва))
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
sprint tropheo
155/1.8
156/2.0 Selespeed
Comment
-
Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщениеПърво пусни "Actuator base adjustment" и ако има други проверки(че не ги прочетох) и накрая "Production/Service final calibration"
Ако всичко по железата ти е наред, калибрирането ще мине. Може и да не те накара да палиш и гасиш няколко пъти ( не знам защо решихте че е задължително), но накрая ще ти изпише ОК
Първоначално публикувано от 156SelespeedКолко пари са жилата и евентуално ако колегата не ми помогне в сервиз колко пари вземат?
Сорри малко неук на тема колиLast edited by Gh0stRider; d.m.y г., 19:59.
Comment
Comment