Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed съединител за смяна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси! А за тва "you are recommanded to bleed the clutch before running thist test" да го правя ли?
    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
    156 2.4 JTD - ex

    Comment


    • #17
      да
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #18
        Така както са ги написали и на мен не ми говорят много
        Пробвай и виж кое какво прави, няма кой знай какво да направиш (освен да с изхвърлиш маслото от казанчето )
        Според мен е по-добре да пуснеш "Production/Service final calibration" При мен се води Service self trim (предполагам , че е това). Селето първо почва да проверява съединителят (помпи го около 7-8 пъти , след което търси очката на зацепване. Ако съединителят от шпилата е ОК, минава нататъка като почва сама да превключва скоростите и накрая завършва с две ПИИИПП, ПИИИПП ,след което ти трябва да изключиш от контакт за около 10 сек. АКо Съединителят не е добре, няма да почне да превключва скоростите, ще писукне 3 пъти и ще почне да ти мига лампата на селето за грешка.
        При калибрация на съединителят, ще ти иска да запалиш и да загасиш 7-8 пъти.
        Налучквай ги по менютата, няма какво да повредиш.

        Comment


        • #19
          Значи пробвах ги опциите.. пуснах "Production/Service final calibration" като преди това пуснах въпросното "Clutch drain". Операцията продължи към 1 минута... и НЕ започна да превключва скоростите, стоя само на N... ноо и не ми е светила лампата за селето и няма грешки... Също така не ми е искала да запаля и да гася нито 1 път... просто накрая изписуква 2 пъти и това е... тва май не е въпросното калибриране? Пробвах и това "Actuator base adjustment" - просто за секунда изписва "running...." и спира - аз не усетих нещо да се променя, не издаде и никакъв звук... та и това 100% не е...
          147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
          Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
          156 2.4 JTD - ex

          Comment


          • #20
            Я пусни пак "Production/Service final calibration" и виж дали се мандахерца вилката на съединителя.

            Comment


            • #21
              Първо пусни "Actuator base adjustment" и ако има други проверки(че не ги прочетох) и накрая "Production/Service final calibration"
              Ако всичко по железата ти е наред, калибрирането ще мине. Може и да не те накара да палиш и гасиш няколко пъти ( не знам защо решихте че е задължително), но накрая ще ти изпише ОК
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #22
                Писука за да те предупреди , че гасиш на N . Ако я угасиш както си на предавка, няма да пиука.

                Comment


                • #23
                  Въй въйййй, ами то няма нужда да изключваш. Просто гасиш. Като спреш тя е с натиснат съединител, дори когато на дисплея ти показва че си на 1-ва( ако показва 2-ра) нещо не е читаво) Като загасиш, съединителя се отпуска
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #24
                    Не я дърпаме докато не си сменим жилата или не ги намажем за да не замръзва))
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      Първо пусни "Actuator base adjustment" и ако има други проверки(че не ги прочетох) и накрая "Production/Service final calibration"
                      Ако всичко по железата ти е наред, калибрирането ще мине. Може и да не те накара да палиш и гасиш няколко пъти ( не знам защо решихте че е задължително), но накрая ще ти изпише ОК
                      Така и направих, изредих всичко що беше свързано с калибриране и adjustment... сичко мина. Сецането сутрин обаче си остава... като сменим сферата, тогава пак ще говорим ако още стои проблема

                      Първоначално публикувано от 156Selespeed
                      Колко пари са жилата и евентуално ако колегата не ми помогне в сервиз колко пари вземат?
                      Сорри малко неук на тема коли
                      Вчера тъкмо проверих в Т&Н... 39 кинта 2-те
                      Last edited by Gh0stRider; d.m.y г., 19:59.
                      147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                      Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                      156 2.4 JTD - ex

                      Comment


                      • #26
                        ъъ.. се пак тва е цената за 147 де, чак сега забелязах че си 156.. ама предпогама и да има разлика ще е.. нали... смешна
                        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                        156 2.4 JTD - ex

                        Comment

                        Working...
                        X